12 września 2015

✸✸ Ostatni miesiąc w moim obiektywie ✸✸

W ramach odskoczni od poważnych tematów, o których ostatnio pisałam na blogu postanowiłam przygotować posta, dzięki, któremu być może będziecie mogli mnie bliżej poznać. 

Miesiąc w moim obiektywie... czyli zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia :) Bardzo lubię je robić i uwieczniać na nich wszystko co mnie otacza. A oglądanie ich i wspominanie sprawia mi jeszcze większą frajdę. Oczywiście fotograf ze mnie żaden, dopiero odkąd zaczęłam prowadzić bloga, więcej czasu poświęcam na poznawanie świata fotografii i uczę się :) 

No dobra dosyć tego gadania, czas na fotki! Jeśli tak jak ja lubisz oglądać zdjęcia to ten post jest właśnie dla Ciebie :) 

Prezent na roczek dla mojego chrześniaka
George <3 Moja druga miłość
Mecz żużla... Mój narzeczony zaraził mnie swoją pasją
Po pokazie Semilac zaczęłam ostro trenować :)
Samosiejka w naszym ogrodzie
Kręcimy karpatkę :)
Czasami trzeba zrobić wyjątek :)

Kalendarz motywacyjny EMPIK 

Pomidorki z ogródka mojej babci

Łapiemy promienie słońca 

Plac budowy... Przygotowujemy nasze przytulne gniazdko:)

Zakupki IKEA

Wracamy z Poznania

HOME DECOR

New bag <3 PARFOIS
Ciasto dyniowe

Daktyle - zdrowa słodycz <3

Russell Hobbs 

Edukuję się :)

Jesiennie

Zdąrzyłam ją uchwycić. Piękna!!

I to by było na tyle :) Zmykam na trening, a Wam życzę pięknego dnia.

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz:) To dla mnie znak, że to o czym piszę Cię zainteresowało.