24 sierpnia 2015

♥♥ MAKIJAŻ fioletowe przydymione oczko ♥♥

Hej!
Weekend już dawno za nami. Rozpoczął się kolejny, a wraz z nim pojawiły się nowe cele do zrealizowania :) Zanim już na dobre pochłonie nas praca i zaczniemy odliczać dni do kolejnego weekendu zapraszam Was do obejrzenia zdjęć wykonanego przeze mnie makijażu. 



Mam Wam do zaproponowania makeup, który doskonale można wykorzystać przy wielu okazjach, czy to będzie randka, spotkanie z przyjaciółmi czy też wesele. Makijaż typu smoky dodaje kobiecości, tajemniczości i kociego pazura, a fiolet wykorzystany do jego stworzenia utrzymuje w letnim, ciepłym klimacie. Do tego usta podkreślone matową pomadką w odcieniu nude, policzki muśnięte delikatnie różem i mamy gotowy look :) 






Ostatnio będąc w drogerii Natura kupiłam podkład KOBO Professional Long Wearing Liquid Foundation oraz bazę wygładzającą również tej samej firmy. Robiąc ten makijaż użyłam moich nowości i szczerze mówiąc, jeśli chodzi o bazę to nie jestem zachwycona. Wiem, że po pierwszej aplikacji ciężko stwierdzić, czy dany produkt spełnia oczekiwania, czy nie, dlatego przetestuje ją i dopiero wtedy podzielę się z Wami moimi wrażeniami :) 

Do stworzenia tego makijażu dodatkowo wykorzystałam:
✬ Cienie z paletki Zoeva Rose Golden, Sleek MakeUp Vintage Romance oraz Makeup     Revolution Death By Chocolate
✬ Pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet 07
✬ Kobo Professional Matt Bronzing&Contouring Powder w odcieniu Nubian Desert
✬ Korektor rozświetlający pod oczy Wibo Deluxe Brightener
✬ Puder transparentny Kryolan w kolorze TL4
✬ Maskara Loreal Volume Million Lashes So Couture
✬ Catrice Eyebrow Set, zestaw do stylizacji brwi
✬ Rozświetlacz Makeup Revolution Peach Lights
✬ Róż z paletki Makeup Revolution All About Pink



Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę wszystkim Miłego Dnia!!








A Wy jakich kolorów cieni używacie do stworzenia letniego makijażu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz:) To dla mnie znak, że to o czym piszę Cię zainteresowało.