10 października 2015

☆☆☆Wrzesień w obiektywie☆☆☆

Dziś mam dla Was kolejny post z cyklu "miesiąc w moim obiektywie" :) Jednak zanim przejdę do rzeczy chciałabym Was jeszcze raz przeprosić za moja nieobecność w tym tygodniu na blogu. Zwykle posty pojawiały się co drugi dzień, jednak w tym tygodniu zaczęłam nową pracę, która zabiera mi dużo czasu, tym bardziej, że mam spory kawałek, dojazd zajmuje około 1,5 godziny. Źle rozplanowałam ten tydzień, muszę się wdrożyć i mam nadzieję, że w następnym będzie o niebo lepiej:) Sami pewnie zauważyliście, że pod każdym artykułem możecie oglądać zdjęcia mojego autorstwa, których zrobienie też wymaga czasu i przede wszystkim dobrego światła:) Każdy post przygotowuje ze starannością i dbam o to, aby przedstawione treści były wiarygodne i ciekawe, dlatego nie piszę na ilość, ale na jakość. Mam nadzieję, że wybaczycie mi jeśli nowe wpisy będą się pojawiać 2 razy w tygodniu, no chyba, że znajdę dłuższą chwilkę to wtedy częściej :)

Koniec wstępu i tłumaczeń... Zapraszam do obejrzenia fotek, jakie udało mi się zrobić we wrześniu (część z nich mogliście zobaczyć już na moim INSTAGRAMIE).

Robimy ciasto marchewkowe :)
Niewyraźnie, ale kręcimy na rowerku:)
Jajeczko sadzone z pieczonym ziemniaczkiem ze szpinakiem... Mniam:)
Dzień rozpusty:) Columbus Coffee <3
Szarik tak go nazwałam :) Codziennie idąc do pracy zamienię z nim parę słów:)
Haribo smak radości...
Jesień zawitała już na dobre
Dzikie owoce:)
Pyszna herbatka z domową konfiturą z żurawiny. Pycha!
Naklejki, które dostałam od mojego mężczyzny na Nutella:) Dobrze, że bez słoika z kremem, bo nie wiem jak zniosłabym tyyyle kalorii :)
Torebka od Parfois i mój ukochany cieplutki szal:)
Kwiatuszki z naszego ogrodu...
Pomidorki babuni... 
A taką tęczę udało mi się wyłapać w oczku wodnym:)
Jesień już pełną parą to i jabłka z drzewa spadają:) Z własnego ogrodu najlepsze!
Ulubiona paletka ZOEVA Rose Golden
Wyczyszczone pędzelki<3
Nasze dyńki ozdobne
My make-up 
Paletka rozświetlaczy Makeup Revolution

My work :)
Trochę się uzbierało tych zdjęć, ale mam nadzieję, że dzięki nim trochę więcej się będziecie mogli o mnie dowiedzieć:)

Zmykam do obowiązków, a Wam życzę przyjemnego weekendu! Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz:) To dla mnie znak, że to o czym piszę Cię zainteresowało.